لاغری بدون رژیم
نوشته شده توسط : هانیه فراهانی

در دوره ای زندگی می کنیم که بیش از هر زمان دیگر به تناسب اندام توجه می شود. داشتن اندامی ایده آل به دغدغه ذهنی بسیاری از افراد تبدیل شده است ، به طوری که برخی دچار افکار وسواسی و آزاردهنده ای در مورد اندام خود شده اند.

در این بین متاسفانه تمام افراد بر این باورند که باید برای رسیدن به اندام ایده آل از رژیم های غذایی سخت و خسته کننده استفاده کنند و خود را با ورزش های طاقت فرسا آزار دهند. اما باید بدانید تمام این افکار اشتباه برزگی است که در ذهن شما جا خوش کرده است. 

برای داشتن زندگی سالم بدون شک باید از یک رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی متناسب بهره برد اما حفظ تعادل در تمام جهات زندگی نباید فراموش شود.

در اینجا چند نکته را به شما یادآور می شویم که با رعایت آنها برای رسیدن به تناسب اندام دیگر نیازی به رژیم های سخت ندارید.

اولین نکته ای که باید رعایت کنید این است:

بخورید !!!

بله با نخوردن و گرسنگی کشیدن تنها چیزی که عایدتان می شود ، از بین بردن متابولیسم بدنتان است. بهترین روش برای لاغری خوردن غذاهای سالم و کم کالری است که نیاز روزانه بدن به تمامکی مواد را برآورده کند.

نکته ی دوم این است که قبل از اصلاح غذاهای مصرفی روزانه تان باید آشپزخانه خود را اصلاح کنید و آن را از تمام مواد مضر و چاق کننده صنعتی خلاص کنید. به همین راحتی..... از تمام کلوچه ها ، چیپس ، پفک و یه عالمه خوراکی مضر دیگر که شما را اسیر کرده ، رها شوید.





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: